جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان ایجاد شود

قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان ایجاد شود

قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان سمنان ایجاد شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ایجاد قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی در استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصرف سوخت را مدیریت کنند.

فاطمه منصوری در جلسه بهینه‌سازی مصرف انرژی به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان و تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مصرف بهینه انرژی باهدف فرهنگ‌سازی مصرف درست انرژی، مورد تأکید است، اظهار داشت: محدودیت منابع و محدودیت در بهره‌برداری و محدودیت فعالیت‌های اقتصادی، لزوم صرفه‌جویی در مصرف منابع را صدچندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف بهینه سوخت در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و شرایط جسمی و روحی خاص مردم در این برهه زمانی و خطر آسیب‌پذیری اقشار مختلف باید بحث کنترل مصرف در اولویت قرارگرفته و بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با اشاره به الزام استفاده از دماسنج برای کنترل دمای محیط و هوشمندسازی کنتورها و عایق‌بندی دستگاه‌های گرمایشی در دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: با توجه به چندوجهی بودن مصرف انرژی در کشور لازم است تا ضمن فرهنگ‌سازی درست در مقوله مصرف بهینه، بر لزوم صرفه‌جویی و پرهیز از سوءمصرف انرژی تأکید شود.

منصوری با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف بهینه‌ی انرژی و رصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، لازم است، گفت: با تشکیل کمیته‌ای تخصصی در سطح استان و نظیر این کمیته در فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها، این مهم به‌صورت مداوم کنترل خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب