جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > 90 هزار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند

90 هزار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند

90 هزار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه ۹۰ هزار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند، گفت: ۱۵ درصد این افراد بیماران بدحال بودند.


امیرعباس منوچهری عصر در حاشیه بازدید از بیمارستان شفا سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۹۰ هزار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند، ابراز داشت: از این تعداد ۸۶ درصد باحال خوب ترخیص و ۱۵ درصد افراد را بیماران بدحال تشکیل دادند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون یک هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری هستند، افزود: بسیاری از بیماران مبتلابه کووید -۱۹ نیز به‌صورت سرپایی به تأمین اجتماعی مراجعه داشتند که به همه این موارد رسیدگی شده است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بابیان اینکه هشت هزار پزشک متخصص و عمومی در مراکز درمانی این سازمان فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: طی تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت پزشکان طرحی نیز در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به‌کارگیری خواهند شد.

منوچهری بابیان اینکه ۵۰ هزار نفر در بخش‌های درمانی سازمان تأمین اجتماعی به بیماران خدمات لازم را ارائه می‌دهند، تصریح کرد: قطعاً سازمان تأمین اجتماعی از پزشکان متخصص و نیروی طرحی و ضریب k استفاده خواهد کرد و این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ۷۷ بیمارستان و ۳۰۸ درمانگاه تأمین اجتماعی در کشور فعال است که همکاری‌های لازم را با وزارت بهداشت دارند و خدمات‌دهی لازم به بیماران با بهترین کیفیت ارائه می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب