جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد

آتش نشانی سمنان به ۳۱ مورد حریق امداد رسانی کرد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: طی آذرماه سال جاری به ۳۱ مورد حریق و همچنین ۴۶ مورد حوادث دیگر امداد رسانی شده است.
سعید اسمعیل پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه آتش نشانان سمنانی در آذرماه ۹۹ به ۷۷ مورد حادثه و حریق امداد رسانی کردند، بیان کرد: در ماه گذشته ۳۱ مورد آتش سوزی در شهر سمنان رخ داد که مأموران آتش نشانی به عملیات مرتبط با این حوادث اعزام شدند.
وی با بیان اینکه سهم عملیات امداد و نجات حوادث نیز ۴۶ مورد بوده است، ابراز کرد: میانگین رسیدگی مأموران آتش نشانی سمنان به صحنه حوادث سه دقیقه و ۵۴ ثانیه بوده است.
رئیس آتش نشانی سمنان با اشاره به برقراری دو هزار و ۳۹۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سمنان طی آذرماه ۹۹ بیان کرد: این میزان تماس مجموعاً ۳۷ ساعت و ۴۸ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات را رقم زده است.
اسماعیل پور در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، درباره بیشترین فراوانی آتش سوزی‌ها در آذرماه ۹۹ در سطح شهر سمنان، تاکید کرد: آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و حریق خودرو هر کدام با شش مورد بیشترین میزان حوادث حریق و محبوسی در اماکن و آسانسور با ده مورد بیشترین میزان حوادث عملیاتی را رقم زده‌اند.
وی با بیان اینکه در عملیات آتش نشانی طی یک ماه گذشته ۴۴ نفر امداد رسانی شدند، بیان کرد: بیش از دو هزار نفر ساعت آموزش درون سازمانی ویژه نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و یک هزار و ۶۸۰ نفر ساعت آموزش مجازی آنلاین برون سازمانی برای پرسنل ادارات و شرکت‌های شهرستان، توسط آتش نشانی سمنان در آذرماه ۹۹ صورت گرفته است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب