جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رفع مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان پلدختر؛ مشکل بیماران کرونایی برطرف می‌شود

رفع مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان پلدختر؛ مشکل بیماران کرونایی برطرف می‌شود

رفع مشکل دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان پلدختر؛ مشکل بیماران کرونایی برطرف می‌شود
رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) پلدختر گفت: با خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز جدید با ظرفیت ۶۰۰لیتر بر دقیقه مشکلات کمبود اکسیژن بیماران کرونایی مرتفع شد.

سیدمحمد موسوی اظهار داشت: در راستای ارتقای فرایند خدمات درمانی و با هدف خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم شهرستان پلدختر و با مساعدت مسئولان یک  دستگاه اکسیژن‌ساز با ظرفیت 600 لیتر بر دقیقه و با مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان خریداری و برای نصب و راه‌اندازی وارد این مرکز درمانی شد.

وی افزود: دستگاه اکسیژن‌ساز کنونی با تولید 100 لیتر بر دقیقه جوابگوی نیاز بیمارستان نیست و ما به ناچار روزانه از 100کپسول دستی برای جبران این کمبود استفاده می‌کنیم.

رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) پلدختر عنوان کرد: این نوید را می‌دهیم که  تا 10 روز آینده و نصب این دستگاه توسط شرکت تولیدکننده و تولید 700 لیتر اکسیژن در دقیقه با خلوص98 درصد، مشکلات کمبود اکسیژن بیمارستان امام(ره) کاملاً مرتفع شده و گامی مهم در درمان بیماران کرونایی و قلبی- تنفسی برداشته شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب