جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > دانشگاه سمنان میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس

دانشگاه سمنان میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس

دانشگاه سمنان میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس
رئیس دانشگاه سمنان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دانشگاه سمنان میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این دانشگاه است .
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر گفت : این شهدا در ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در شهرستان مهدیشهر تدفین و آرام می گیرند .
دکتر نصیری افزود :  با تشیع و تدفین این دو شهید والا مقام ، که یادگاران هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن هستند، تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می رسد.
وی تصریح کرد : شهدای تازه تفحص شده ،  20 و 21 ساله هستند که در عملیات های والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه آسمانی شدند
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد :  با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت دستور العمل های  بهداشتی و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم استقبال، وداع و تشییع به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مراسم تشییع نیز با حضور تعداد معدودی از مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.
یاد اور می شود ؛  دانشگاه  سمنان نیز ۹ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است و بیش از  ۸۶ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه ایثارگر هستند .
برچسب ها
نسخه اصل مطلب