جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سوگواره بضعه الرسول در قم آغاز به کار کرد

سوگواره بضعه الرسول در قم آغاز به کار کرد

سوگواره بضعه الرسول در قم آغاز به کار کرد
دبیر اجرایی سوگواره بضعة الرسول گفت: این سوگواره با رویکرد خطبه فدکیه از امرروز در هفت محور آغاز و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام ابیها (س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،حجت‌الاسلام سید ابوالحسن معنوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سوگواره بضعة الرسول که در کتابخانه موسسه دارالزهرا برگزار شد، اظهار کرد: این سوگواره در زمینه خطبه حضرت زهرا(س) در قالب‌های مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی، حفظ، عکاسی، مفهوم‌شناسی، خوشنویسی، پوستر، گرافیک و شعر سرایی به همت دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود.
  وی با بیان اینکه پس از ارزیابی آثار به برگزیدگان این سوگواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، تصریح کرد:این سوگواره از امروز آغاز شده و تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت و اسامی برندگان در روز میلاد ام ابیها (س) در سایت سوگواره اعلام خواهد شد.

  دبیر اجرایی سوگواره بضعة الرسول با بیان اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی www.soogvareh.ir برای شرکت و دریافت اطلاعات بیشتر علاقه‌مندان طراحی شده است، گفت: انعکاس معارف فاطمی در فدکیه و در قالب‌های بیان شده می‌تواند نقش به سزایی در پیشبرد آموزه‌های دینی و معنوی داشته باشد.
وی بیان کرد: سوگواره بضعه الرسول یک هدف بلند مدت است و منحصر به ایام کرونایی نیست و بصورت یک برنامه هدفمند در سالهای آینده نیز فعال خواهد بود.
 دبیر اجرایی سوگواره بضعه الرسول خاطر نشان کرد: این سوگواره در راستای توجهات آیت الله صافی گلپایگانی در کم رنگ شدن ایام عزاداری ایام فاطمیه بخاطر شیوع کرونا برنامه ریزی شده‌است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب