جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دانشگاه سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است

دانشگاه سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است

دانشگاه سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است
رئیس دانشگاه سمنان گفت : با تلاش اعضای هیات علمی ، خوشبختانه دانشگاه سمنان در حال حاضر جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری با اعلام این خبر در آئین نجم (نکوداشت جایگاه محققان ) دانشگاه سمنان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد گفت : طبق رتبه بندی ISC  دانشگاه سمنان رتبه 13 را کسب کرده و در بخش پژوهش رتبه هشتم را بدست آورده ایم و این افتخار بزرگی است و نباید به عنوان یک عدد از کنار ان عبور کنیم ،.
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه پژوهش راهی است برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان گفت :  به فرموده مقام معظم رهبری تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه  از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت  و تبدیل فکر و اندیشه  به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران است .
وی با بیان اینکه پژوهش عامل مهمی در تولید دانش ، دانایی و پیشرفت جوامع انسانی است اظهار داشت :  میزان پژوهش های انجام شده در جامعه  ، شاخص توسعه یافتگی آن جامعه است و خوشبختانه در دانشگاه سمنان با بکارگیری تمام ظرفیتها،  شعار هفته پژوهش را سرلوحه فعالیتهای علمی خود قرار داده و در مسیر پژوهش و تحقق جهش تولید گام نهاده ایم.
دکتر نصیری با یادآوری شعار امسال هفته پژوهش و فناوری با عنوان "  پژوهش ، فناوری در خدمت جهش تولید " تصریح کرد : درج نام دانشگاه سمنان در نظام های معتبر علمی ملی و بین المللی  و اهتمام ویژه دانشگاهیان دانشگاه سمنان در روزهای شیوع کرونا از جمله فعالیتهای دانشگاه سمنان در جهت تحقق شعار هفته پژوهش است .
رئیس دانشگاه سمنان تاکید کرد : در سال پژوهشی پیش رو اعضای هیات علمی باید در راستای برنامه راهبردی حرکت و  تلاش خود را برای افزایش قرار دادهای پژوهش و فناوری که خوشبختانه در دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته افزایش دهند .
دکتر نصیری ادامه داد  : با تمام توان از پژوهشگران برتر دانشگاه حمایت می کنیم و در این بین داشتن برنامه پژوهشی برای کلیه اساتید دانشگاه و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت از دیگر مواردی است که باید از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان مورد توجه قرار گیرد .
برچسب ها
نسخه اصل مطلب