جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‌قیمت هر کیلوگرم شیر به ۵,۳۰۰ تومان رسید

‌قیمت هر کیلوگرم شیر به ۵,۳۰۰ تومان رسید

‌قیمت هر کیلوگرم شیر به ۵,۳۰۰ تومان رسید
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان گفت: واحدهای صنفی موظف به فروش هر کیلوگرم شیر با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان در روند خرید و فروش بازار هستند.

محمدرضا امین‌الرعایائی ، اظهار کرد: مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت هر کیلوگرم شیر درب دامداری را چهار هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده و واحدهای صنفی این اتحادیه از زمان ابلاغ این مصوبه شیر را با قیمت جدید مصوب تهیه می‌کنند.

وی افزود: هزینه حمل و نقل و ارزش افزوده واحدهای صنفی نیز در مغازه به این قیمت مصوب اضافه می‌شود و نرخ تمام شده هر کیلوگرم شیر برای مصرف‌کننده بدین شکل تعیین می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان تصریح کرد: واحدهای صنفی موظف به فروش هر کیلوگرم شیر با قیمت پنج هزار و ۳۰۰ تومان در روند خرید و فروش بازار هستند.

امین‌الرعایائی اضافه کرد: افزایش قیمت دیگر لبنیات مورد نیاز مردم همچون ماست، پنیر و … که محصولاتی شیر پایه هستند نیز با افزایش نرخ مصوب هر کیلوگرم شیر محتمل است.

وی ادامه داد: بازرسی از واحدهای صنفی فعال این اتحادیه به جهت پایش و نظارت بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت مستمر ادامه دارد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لبنیات اصفهان خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنفی این اتحادیه را موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا در اصفهان کرده‌ایم و خوشبختانه این موارد به صورت مناسبی از سوی واحدهای صنفی رعایت می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب