جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال جریمه ۲۰۰ خودرو در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد

اعمال جریمه ۲۰۰ خودرو در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد

اعمال جریمه ۲۰۰ خودرو در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد
مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در شب نخست اجرای طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ سوم آذرماه تا ۴ بامداد روز چهارم آذرماه ۲۰۰ خودرو اعمال قانون شدند.

هادی کریمی، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد نباید هیچ ترددی در سطح شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت نیاز به تردد ضروری در شهر می‌توانند با استفاده از تاکسی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سفرهای درون شهری خود را انجام دهند، افزود: جریمه تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندانی که بدون توجه به محدودیت‌های اعلام شده و هشدارهای مسئولان ستاد کرونا در ساعات تعیین شده در سطح شهر تردد می‌کنند مشمول جرایم در نظر گرفته شده خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خودرویی در خیابان‌ها به غیر از تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌ها و وسایط امدادی تردد داشته باشند، توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی پلاکش ثبت و برای آن جریمه صادر می‌شود.

کریمی با بیان اینکه کد جدید تعریف شده از سوی پلیس راهور بر روی سامانه‌های مکانیزه ثبت تخلف فعال شده است، تصریح کرد: امکان اعمال قانون توسط دوربین‌های نظارت تصویری توسط پلیس راهور نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: همه موظف به رعایت محدودیت دو هفته‌ای هستیم و بدون شک کاهش تردد می‌تواند در چهار هفته آینده تأثیرات قابل توجهی را در سطح کشور بگذارد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب