جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جزئیات پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی

جزئیات پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی

جزئیات پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی
رئیس مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات دریافت کمک هزینه ازدواج توسط بیمه شدگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.
علی اکبر ربیع زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ، درباره جزئیات دریافت کمک هزینه ازدواج توسط بیمه شدگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان اجباری که قبل از تاریخ عقد رسمی اولین ازدواج خود، ۷۲۰ روز سابقه بیمه پردازی طی ۵ سال گذشته داشته باشند پرداخت می‌شود.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیش از این دریافت کمک هزینه ازدواج به این صورت بود که بیمه شدگان در سامانه ثبت نام و اسناد مربوطه را بارگذاری کرده و بعد از آن به شعبه مراجعه می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر لازم به انجام این فرایند توسط بیمه شدگان نیست، افزود: سازمان تامین اجتماعی ماهانه از سازمان ثبت احوال اطلاعات را دریافت می‌کنند و اگر شماره حساب و شماره تلفن همراه بیمه شده که در سامانه ثبت شده است معتبر باشد سامانه شرایط احراز را کنترل می‌کند.
ربیع زاده خاطرنشان کرد: اگر بیمه شده شرایط را دارا بود به صورت اتوماتیک پیام‌تبریک‌ ازدواج برای وی ارسال شده و بعد از آن کمک هزینه ازدواج برایش واریز می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب