جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال محدودیتهای تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ امروز

اعمال محدودیتهای تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ امروز

اعمال محدودیتهای تردد کرونایی در اصفهان از ساعت ۱۰ امروز
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان گفت: از ساعت ۱۰ امروز خروج خودروهای پلاک بومی ازشهرهای قرمز ممنوع است و پلاک های غیربومی هم نمی توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند.
حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۰ صبح امروز در اصفهان اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح امروز، خروج خودرو‌های پلاک بومی از شهر‌های قرمز با سطح هشدار ۳ ممنوع است و همچنین این خودرو‌ها به شهر دیگری هم نمی‌توانند وارد شوند.

او افزود: همچنین پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهر‌های قرمز و نارنجی شوند و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای اصفهان افزود: در شهر‌های قرمز استان اصفهان با سطح هشدار ۳ همه مشاغل به جز مشاغل ضروری گروه ۱ تعطیل است؛ در شهر‌های نارنجی استان اصفهان با سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل ۳ و ۴ اجرا می‌شود و سطح شغلی گروه ۴ در شهر‌های زرد محدود خواهد شد.

او وضعیت کاری کارکنان دولت را در شهر‌های قرمز استان اصفهان به صورت یک سوم حضوری و دو سوم دورکاری اعلام کرد و گفت: یک دوم کارکنان در شهر‌های زرد در محل کار خود حاضر می‌شوند و دو سوم کارکنان شهر‌های زرد هم در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: تمامی آموزش‌ها در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد به صورت غیرحضوری است.

غلامی مراسم‌های مذهبی و فرهنگی را در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد استان اصفهان به مدت دو هفته محدود اعلام کرد و تصریح کرد: محدودیت‌های تردد از ۹ شب تا ۴ صبح در جلسه روز پنج شنبه مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب