جستجو
رویداد ایران > خبرها >  نحوه نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام

 نحوه نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام

 نحوه نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام
همانطور که میدانید در بیوی اینستاگرام بیشتر از 150 کاراکتر نمیشود نوشت اما شاید دیده اید که برخی ها در بیوی اینستاگرام خود متن های طولانی دارند.
اینستاگرام بستر مناسبی برای ارتباط با مشتریان جدید و تقویت برند شماست. با این وجود محدودیت هایی وجود دارد که از منظر بازاریابی یک کابوس است. یکی از این محدودیت ها محدودیت شخصیت بیو در اینستاگرام است. 
 
محدودیت کاراکترها می توانند مشکلات واقعی برای مارک ها و مشاغل ایجاد کنند زیرا جمع بندی تجارت شما و ایجاد انگیزه برای دنبال کنندگان خود فقط با 150 حرف بسیار دشوار است. اما ، مانند اکثر موارد ، چند گزینه وجود دارد که می توانید آزمایش کنید تا بتوانید از حد مجاز عبور کنید. 
 
در این مقاله ، ما به شما ترفندهایی در مورد چگونگی افزایش بیوگرافی اینستاگرام خود با بیش از 150 کاراکتر خواهیم داد.
 

محدودیت بیوگرافی اینستاگرام چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، محدودیت 150 کاراکتر است. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما می توانید دقیقاً از 150 حرف در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید ، در واقع بسیار پیچیده تر از آن است. بیایید نگاهی بیندازیم که دقیقاً Instagram چگونه حد بیو را محاسبه می کند.
 
وقتی اینستاگرام کاراکترهای شما را می شمارد ، چیزی فراتر از میزان استفاده از حروف را ثبت می کند. "کاراکتر" در واقع به همه چیز از جمله علائم نگارشی ، اعداد و مهمتر از همه ، شکلک ها اشاره دارد! 
 
شکلک ها در بایوس اینستاگرام بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما فضای بیشتری نسبت به آنچه تصور می کنید اشغال می کنند. همه شکلک ها حداقل معادل 2 حرف هستند اما برخی از آنها می توانند معادل 3 کاراکتر باشند. 
 
نوشتن متن طولانی در بیو اینستاگرام
 
هایلایت های استوری مستقیماً در زیر بیوگرافی شما نشان داده می شوند و می توانند شامل لینکهایی به نشانی اینترنتی خارجی باشند. بسیاری از شرکت ها از هایلایت های استوری برای دسترسی سریع فالوئرهای خود به صفحات محصول و اطلاعات برند استفاده می کنند. 
برچسب ها
نسخه اصل مطلب