جستجو
رویداد ایران > خبرها > تبدیل حساب شخصی اینستاگرام به یک بیزینس اکانت

تبدیل حساب شخصی اینستاگرام به یک بیزینس اکانت

تبدیل حساب شخصی اینستاگرام به یک بیزینس اکانت
اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که هر روز بیش از 1 میلیارد حساب در این برنامه فعال است.
حساب های اینستاگرام به طور پیش فرض شخصی هستند ، بنابراین در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه حساب شخصی خود را به یک حساب بیزینسی تبدیل کرده و چرا باید این کار را انجام دهید. اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.
 
وقتی در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید با پیچ هایی مواجه می‌شوید که علاوه بر دکمه های معمول همهٔ پیج های اینستاگرام، دکمه های تماس و مسیریابی و ایمیل هم در بالای آن ها قرار دارد. این پیج‌ها در حقیقت از حالت عادی به حالت بیزینس تبدیل شده اند. پیج بیزینس اینستاگرام به نوعی از پیج‌ها گفته می‌شود که در اختیار کسب و کارها است و اطلاعات بیشتری را نسبت به حساب های عادی در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.
 
تبدیل حساب خود به بیزینس اکانت هزینه ای ندارد و تا زمانی که تبلیغات را انجام ندهید هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.
 

مزایای بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام هنگام مراجعه به یک بیزینس اکانت، ابزارهای زیادی به صاحبان مشاغل می دهد از جمله:
- امکان اجرای تبلیغات و تبلیغ پست های شما
- تجزیه و تحلیل / بینش درباره پست ها ، استوریها و مخاطبان شما
- امکان افزودن CTA تماس و ارسال ایمیل به نمایه شما
- یک آدرس قابل کلیک در نمایه شما تا مشتریان بتوانند مکان شما را به راحتی پیدا کنند.
 
تبدیل اکانت شخصی به اکانت تجاری
 
از آنجا ، روی «Account» ضربه بزنید و به آخرین گزینه نگاه کنید. اگر یک  بیزینس اکانت دارید ، می گوید: "Switch Back to Personal Account" یعنی بازگشت به حساب شخصی. اگر حساب تجاری ندارید ، آخرین گزینه "Switch to Professional Account" خواهد بود. جای نگرانی نیست ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را به یک  بیزینس اکانت تبدیل کنید!
 
خرید گیفت کارت xbox
  • تبدیل پیج شخصی به بیزینس
     
    8. اکنون این فرصت را خواهید داشت که اطلاعات تماس حساب خود را وارد کنید. این آدرس ایمیل به دکمه "email" در نمایه شما گره خورده است ، بنابراین مطمئن شوید یکی از آدرس هایی است که شما مرتباً آن را چک می کنید!
     
    می توانید شماره تلفن و آدرس خود را اضافه کنید. اگر نمی خواهید تماس دریافت کنید یا مکانی فیزیکی ندارید که مشتری از آن بازدید کند ، لازم نیست این اطلاعات را اضافه کنید. با این حال ، لازم است حداقل یک آدرس ایمیل اضافه کنید.
     
    تغییر بیزینس اینستاگرام
     
    پس از نامگذاری و اتصال صفحه فیس بوک خود ، کارتان تمام شد! حساب اینستاگرام شما اکنون یک حساب تجاری است و می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل ، تبلیغات و پست های حمایت شده ، اینستاگرام خود را به سطح بالاتری برسانید.
  • برچسب ها
    نسخه اصل مطلب