جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد به ۶۶۱ نفر رسید

آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد به ۶۶۱ نفر رسید

آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد به ۶۶۱ نفر رسید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های یزد که به بیماری کرونا مشکوک هستند را ۶۶۱ نفر اعلام کرد.
محمود نوری شادکام  اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تمام شهرستان‌های استان یزد به لحاظ شیوع کرونا قرمز است و آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا نیز در حال افزایش است.
وی، آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان یزد که مشکوک به بیماری کرونا هستند و برخی علائم در آنها نشان از ابتلاء به کرونا می‌دهد را ۶۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۱ نفر از این تعداد در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها بستری شده اند.
نوری شادکام بیان کرد: ۱۲۱ نفر از این بیماران در ICU و ۷۱ نفر نیز در اورژانس بستری هستند.
نوری شادکام بیان کرد: طی روزهای اخیر، بخش‌های مختلف بیمارستان‌های یزد در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و این به معنای بحرانی بودن شرایط کرونا در این استان است.
وی با بیان اینکه کادر درمان بیش از حد تحت فشار هستند، افزود: نمی‌توان بیش از این کادر درمان را تحت فشار قرار داد زیرا توانی که برای یک بیمار کرونایی صرف می‌شود، چند برابر توان و انرژی است که برای سایر بیماران صرف می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از مردم خواست: با رعایت موارد توصیه شده از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از ترددهای غیرضروری، علاوه بر حفظ سلامت خود و دیگران، کادر درمان را یاری کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب