جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آرامستان باغ رضوان تعطیل نیست

آرامستان باغ رضوان تعطیل نیست

آرامستان باغ رضوان تعطیل نیست
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه آرامستان باغ رضوان در ایام تعطیل پیش رو باز است، گفت: مناسک خاکسپاری و خدمات تغسیل، تکفین و تدفین اموات با حضور حداقلی افراد برگزار می‌شود.

احمدرضا مرادی، اظهار کرد: شهروندان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند تا از تجمع و شلوغی آخر هفته در آرامستان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تمام مراسم در آرامستان باغ رضوان با حضور حداقلی افراد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز انجام می‌شود، تصریح کرد: استفاده از ماسک الزامی بوده و توزیع هرگونه مواد غذایی غیر بسته‌بندی ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد: از حضور و ازدحام در آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان‌های شهر جداً پرهیز و زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری موکول کنند.

وی تاکید کرد: بی‌شک مردم شهر اصفهان و خانواده درگذشتگان با همکاری و مشارکت خود سازمان را در ارائه خدمات به خانواده‌های مصیبت دیده یاری خواهند کرد.

مرادی گفت: در هشت ماه گذشته و شرایط کرونایی کارکنان آرامستان باغ رضوان خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دادند که کرامت مراجعه کنندگان حفظ شود همچنین سعی شده در فضای آرام، توأم با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه خدمات لازم به مراجعان ارائه شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب