جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچگونه کمبودی در ‌تامین گاز مایع ‌استان یزد نداریم‌

هیچگونه کمبودی در ‌تامین گاز مایع ‌استان یزد نداریم‌

هیچگونه کمبودی در ‌تامین گاز مایع ‌استان یزد نداریم‌
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ تن گاز مایع وارد استان شده است گفت: هیچگونه کمبودی در خصوص تامین گاز مایع وجود ندارد.
عبدالرضا انتظاری اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وظیفه تامین گاز مایع مورد نیاز استان را به عهده دارد و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده هیچگونه مشکلی بابت گاز مایع در استان وجود ندارد.
وی گفت: تا به امروز بیش از هزار و 700 تن گاز مایع وارد استان یزد شده و در مناطق مورد نیاز استان از جمله روستاهای تفت و مهریز بیش از 97 تن گاز مایع توزیع شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد افزود: مشکلی برای تامین گاز مایع در استان نداریم و علی‌رغم تمامی مشکلات، گاز مایع مورد نیاز استان را تامین می‌کنیم.
انتظاری تصریح کرد: ممکن است کمبودی که در برخی مناطق مشاهده شده به دلیل نحو توزیع و عدم نظارت بر توزیع صورت گرفته باشد.
وی با اعلام اینکه نظارت بر توزیع گاز مایع، توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر بر واحدهای توزیع و صنفی انجام می‌شود اظهار داشت: بر اساس بخشنامه‌هایی که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صادر شده نظارت بر توزیع گاز مایع بر عهده سازمان صنعت معدن و تجارت گذاشته شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: ثبت‌نام الکترونیک گاز مایع هیچ ارتباطی با تامین و توزیع گاز مایع ندارد و این کار برای شناسایی و ساماندهی وضعیت مصرف‌کنندگان انجام شده تا مصرف‌کنندگان واقعی را بشناسیم.
انتظاری با تاکید بر اینکه این ثبت‌نام ارتباطی با مسئله کمبود گاز مایع ندارد تصریح کرد: مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید مقداری بیشتر بر نحو توزیع کالاها و گاز مایع نظارت کنند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب