جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > از مستند گنج بی پایان در دانشگاه سمنان رونمایی شد

از مستند گنج بی پایان در دانشگاه سمنان رونمایی شد

از مستند گنج بی پایان در دانشگاه سمنان رونمایی شد
در آئینی با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان از مستند تولید شده در دانشگاه سمنان با عنوان گنج بی پایان رونمایی شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این آئین با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی در همه زمینه ها داشت گفت : نسل امروز به ویژه جوانان نیازمند آشنایی بیشتر با دوران دفاع مقدس هستند که باید با جهش در تولید آثار فاخر و جذاب در حوزه دفاع مقدس در جهت جذب جوانان و فرهنگ سازی در این زمینه و نیز بیمه کردن انقلاب و کشور حرکت کرد .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب افزود : باید در چگونگی انتقال و روایت خاطرات و مستندات نوآوری به خرج داد و مطابق با سلیقه نسل جوان کار شود تا اثر گذاری لازم را داشته باشد .
دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان و نیز رئیس کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های استان نیز در این آئین با اشاره به رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: تولید مستند گنج بی پایان ، گامی در جهت انتقال پیام جبهه و جنگ و دفاع مقدس به نسل فعلی و نسل آینده خواهد بود .
دکتر نصیری افزود : فرهنگ ایثار و جان‌فشانی در راه وطن ، ثمره‌ی روزهایی است که برای دفاع از وطن، مردم ما جان خود را در دست گرفتند و با اراده پولادین و نور ایمان خود رهنمود راه مقدّسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود و نشان دادند که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم گفت : مستند گنج بی پایان با همکاری بیش از چهل نفر از ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدای دانشگاه سمنان با ثبت و ضبط خاطرات و رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس به صورت فیلم تهیه و تولید شده است .
دکتر بهروز گل محمدی خواستارهمکاری کلیه جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا برای تولید این اثر ماندگار شد و اظهار امیدواری کرد : کتاب این مجموعه نیز با عنوان نقش دانشگاه سمنان در دوران دفاع مقدس به زودی به رشته تحریر در آمده و منتشر شود .
دراین آئین ضمن خاطره گویی توسط سه نفراز دانشگاهیان دانشگاه سمنان که در عرصه دفاع مقدس فعال بودند ،  از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران دانشگاه با اهدای لوح قدر دانی شد .
برچسب ها
نسخه اصل مطلب