جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جلسه‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت ارتباط تصویری و غیرحضوری برگزار شود

جلسه‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت ارتباط تصویری و غیرحضوری برگزار شود

جلسه‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت ارتباط تصویری و غیرحضوری برگزار شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: جلسه‌های دستگاه‌های اجرایی و ستادی در استان سمنان برای جلوگیری از تجمع در محیط‌های اداری و مقابله با شیوع کرونا ویروس در حد امکان به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، فاطمه منصوری روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان کرونا ویروس در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: توجه به حوزه فناوری و اطلاعات برای برگزاری جلسات به صورت ارتباط تصویری به طور جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دنبال شود‌.
وی خاطر نشان کرد: رابطان حوزه فناوری و اطلاعات در دستگاه های اجرایی در حال شناسایی هستند تا از این پس جلسات در بخش های مختلف سطح استانی و شهرستانی بیشتر به صورت ارتباط تصویری برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: عملکرد مدیریت و مجموعه بخش فناوری اطلاعات استانداری در هماهنگی جلسات به صورت ارتباط تصویری ارزنده و قابل قدردانی است.
منصوری تصریح کرد: در ماه های گذشته با همکاری کارکنان واحد فناوری و اطلاعات استانداری سمنان بیش از ۶۰۰ جلسه در سطح استانی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد و این عزیزان علاوه بر جلسات استانداری در برگزاری جلسات دیگر دستگاه های اجرایی استان به صورت ارتباط تصویری خوش درخشیدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ارزش کار همکاران در واحد فناوری اطلاعات استانداری در زمان شیوع کرونا ویروس کمتر از تلاش های مدافعان سلامت نیست و از تلاش این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب