جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۸۰ خانه هلال‌احمر در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

۸۰ خانه هلال‌احمر در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

۸۰ خانه هلال‌احمر در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود
رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۸ خانه هلال‌احمر روستایی و شهری در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: تا پایان سال ۸۰ خانه هلال‌احمر راه‌اندازی می‌شود.

مظفر محمدخانی در آئین افتتاح مرکز توان‌بخشی هلال‌احمر سمنان و ۳۸ خانه هلال در استان به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: درمجموع یک هزار و ۸۰۰ خانه هلال در کل کشور با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری می‌شود که سهم سمنان از این تعداد ۳۸ خانه هلال در مناطق روستایی و شهری است.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان سال جاری بهره‌برداری از ۴۲ پروژه دیگر و رسیدن این آمار به ۸۰ خانه هلال در استان سمنان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه هلال‌احمر استان سمنان در بخش‌های کلینیک درمانی و مرکز توان‌بخشی، مشغول خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به افتتاح مرکز توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمنان بیان کرد: ساختمان قدیمی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بهسازی و نوسازی شده است.

محمدخانی بابیان اینکه این مرکز با استفاده از تجهیزاتی که از هلال‌احمر کشور دریافت شد مجهز و آماده ارائه خدمات است، یادآور شد: امروز این مرکز توان‌بخشی در ساختمانی نوسازی شده، مجهز و با استفاده از نیروهای داخلی هلال‌احمر، خدماتی همچون ارتوپدی و ساخت اندام مصنوعی را به عموم مردم استان و شهرستان ارائه می‌کند.

وی گفت: خانه‌های هلال‌احمر در راستای ایجاد بستر ارتباطی هلال‌احمر با اقشار مختلف مردم جامعه و برای مدیریت حوادث و ارتقا تاب‌آوری مردم در شهرها و روستاهای استان راه‌اندازی می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب