جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی >  سه گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند/ انتخاب از بین ۸ و ۱۰ سرخابی

 سه گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند/ انتخاب از بین ۸ و ۱۰ سرخابی

 سه گزینه سرمربیگری تراکتور مشخص شدند/ انتخاب از بین ۸ و ۱۰ سرخابی
مسئولان باشگاه تراکتور پس از بررسی گزینه های مختلف برای سپردن هدایت این تیم رسیدند که به نظر می رسد از بین آنها شماره ۸ سابق پرسپولیس و شماره ۱۰ پیشین استقلال شانس بالاتری دارند.
باشگاه تراکتور تبریز پس از قهرمانی در رقابت های جام حذفی و کسب مجوز حضور مستقیم در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده است.
 
ساکت الهامی که توانست با این تیم به قهرمانی در رقابت های حذفی برسد خیلی زود از بین گزینه های مد نظر مدیران باشگاه حذف شد تا بار دیگر نگاه‌ها به سمت محمدرضا زنوزی مالک باشگاه برای انتخاب سرمربی پرشورها جلب شود.
 

در بین این اسامی، کریمی و منصوریان مقبولیت بیشتری نزد هواداران تراکتور دارند تا شانس بیشتری برای انتخاب به عنوان سرمربی پرشورها نیز پیدا کنند. به نظر می رسد علی کریمی مرد شماره ۸ سابق پرسپولیس و علیرضا منصوریان بازیکن شماره ۱۰ پیشین استقلال از شانس بالاتری برای انتخاب نهایی برخودارند که از بین این دو گزینه هم شانس علی کریمی بیشتر است.
 
تراکتوری ها هرگز نسبت به مربیان خنثی دید مثبتی نداشته اند. همین امر هم باعث شده تا آنها در سال های اخیر دنبال گزینه هایی بروند که اسم و رسم دار باشند. دیدگاهی که کریمی و علیرضا منصوریان دارند اما تارتار چندان از آن برخوردار نیست.
 
انتخاب نهایی بزودی
مدیران باشگاه تراکتور تبریز قصد دارند ظهر امروز سرمربی تراکتور در فصل بیستم لیگ برتر را معرفی کنند. تیمی که تمایلی به ریخت و پاش در بازار نقل و انتقالاتی ندارد و می خواهد با حفظ بازیکنان اصلی خود به فکر کسب قهرمانی در این رقابت ها باشد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب