جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان سمنان

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان سمنان

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان سمنان
سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز ویژه کارکنان و همسر همکاران صنعت آب و برق استان سمنان، به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار شد .

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در شش رشته علوم قرآنی شامل؛ قرائت تحقیق، حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل، تحقیق موضوعی و زبان آموزی قرآن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شد .

ابوالفضل همتی بیان داشت : این مسابقات با مشارکت ۱۷۷ نفر از کارکنان و همسر همکاران شرکت های توزیع برق، آب و فاضلاب، برق منطقه ای و آب منطقه ای سمنان به اجرا درآمده و نفرات برتر هر رشته در دو بخش خواهران و برادران تعیین گردیدند.

وی با اشاره به این که در رشته قرائت ترتیل؛ سعید کلانتری و فاطمه حسن زاده توکلی از توزیع برق و آب منطقه ای، مقام های اول را کسب کردند افزود : در رشته قرائت تحقیق؛ علی نادعلی زاده از آب منطقه ای و فاطمه فریدونیان از توزیع برق، رتبه های نخست را به دست آوردند.

همتی اضافه کرد : در رشته حفظ برادران؛ محمدعلی نصیری و بخش خواهران این رشته؛ افسانه کریم زاده، هردو از توزیع برق، مقام های اول را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت : در رشته تحقیق موضوعی؛ حسن کلاهی و اکرم حاجی پروانه از برق منطقه ای سمنان، به رتبه های نخست دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد : رشته های مفاهیم و زبان آموزی قرآن به صورت از راه دور و از طریق مرکز آموزشی گیلان به اجرا درآمده و منتخبین این دو رشته قرآنی، ظرف چند روز آینده مشخص و معرفی خواهند شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب