جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > قرآن کریم اقیانوس بیکران کمال و معنویت و رشته محکم الهی است

قرآن کریم اقیانوس بیکران کمال و معنویت و رشته محکم الهی است

قرآن کریم اقیانوس بیکران کمال و معنویت و رشته محکم الهی است
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، پیام خود را به سیزدهمین دوره از مسابقات قرآنی کارکنان و همسر همکاران صنعت آب و برق استان ارائه نمود.

سید محمد موسوی زاده در پیام خویش بیان نموده است: قرآن کلام نورانی خدا، دستورالعمل جاودانی سعادت بشر و حلقه اتصال تمام مسلمانان می باشد که اهتمام به آن به عنوان اقیانوس بیکران کمال و معنویت و رشته محکم الهی است که تمام قلوب را منور نموده و به هم مربوط می کند.

وی با اشاره به این که یکی از پیام های قرآنی این است که بشر در تلاش های خویش، هدف مقدسی را دنبال می کند که به تعبیر قرآن مایه ی رشد و بالندگی می باشد اظهار داشته است: این کلام وحی الهی، برترین و مهم ترین نعمتی است که خداوند سبحان به انسان ارزانی داشته و تنها در پرتو تعلیم خداوند و دریافت و تلقّی قرآن می توان به کمال نهایی رسید.

موسوی زاده همچنین در ادامه این پیام خطاب به شرکت کنندگان مسابقات قرآنی آورده است: اینک که توفیقی حاصل شد و میزبانی برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسر همکاران شرکت های وزارت نیرو در مرحله استانی به این شرکت محوّل گردید، خداوند منان را شاکرم و امیدوارم همگی ما از این معجزه جاوید به نحواحسن استفاده نموده و با عزمی راسخ، علاوه بر تلاوت مستمر آن، به مفاهیم و پیام های آن توجه کرده و این مهم در پرتو همت مضاعف، جامه عمل خواهد یافت.

یادآور می شود: با توجه به شرایط کرونائی موجود، این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شده و فایل های تصویری رشته های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل از طریق دو داور در بخش آقایان و دو داور در بخش بانوان ارزیابی شده و نفرات برتر تعیین و در رشته حفظ نیز به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور داوران مسابقه انجام شده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب