جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد

شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برگزار شد
شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست که جمعی از مدیران و مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند موضوعات مختلف از جمله چگونگی برگزاری آیین های عزاداری محرم در دوران کرونا، راههای تحکیم وحدت و همدلی در استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از پوستر اولین جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) رونمایی شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره تاکید استاندار سمنان بر قرار گرفتن موضوع تقویت وحدت در استان سمنان گفت: راههای عملی تحکیم وحدت و همدلی باید در استان سمنان بررسی و در دستور کار قرار گیرد.
فرشید فلاح، از تدوین و ارائه دستور کارهای شورای فرهنگ عمومی این استان خبر داد و گفت: این دستورکارها به پیشنهاد اعضا به دبیرخانه این شورا ارائه و توسط کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی اولویت بندی شده که در سالجاری به تدریج در دستور کار نشست های این شورا قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان این دستورکارها را مشتمل بر 28 مورد بیان کرد.
در این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گزارشی از نحوه عزاداری های محرم ارائه کرد و مدیرکل صدا و سیما به همراه رییس دانشگاه سمنان نیز دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص راههای تحکیم وحدت و همدلی در استان و مواردی که موجب خدشه وارد شدن به این وحدت است را بیان کردند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب