جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > در آئینی از کارمندان نمونه دانشگاه سمنان قدر دانی شد

در آئینی از کارمندان نمونه دانشگاه سمنان قدر دانی شد

در آئینی از کارمندان نمونه دانشگاه سمنان قدر دانی شد
در مراسمی به مناسبت روز کارمند و هفته دولت از مدیران و کارمندان نمونه و شایسته تقدیر سال 98 دانشگاه سمنان قدر دانی شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در این مراسم که با حضور هیات رئیسه و دیگر مسئولان دانشگاه و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد ، از مدیر ، معاون ، کارشناسان و کارکنان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه قدر دانی شد .
در این آئین مهندس حمید رضا مولایی به عنوان مدیر نمونه و حسین دادرس به عنوان معاون مدیر نمونه معرفی شدند .
سعیده فخاریان هم به عنوان رئیس اداره نمونه ، پروین مولایی  به عنوان مدیر شایسته تقدیر و احمد فهیمی فر هم به عنوان رئیس اداره شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند .
در بخش کارشناسان نمونه هم از مجید ذوالفقاریان ، مرضیه اسکندریان ، ملیحه خروتی ، ریحانه خراسانی ، فهیمه کلانتری ، محمد بخشایی و مریم طوسی قدر دانی شد .
اسماعیل شاهب ، الهام شکوهی ، مجید براری ، فهیمه سادات احمد پناه ، محمد یوسف عیسی زاده ، عالیه حسن پور ، فاطمه ذوالفقاریان ، امیر علیان ، وحید کامیاب ، قاسم جعفری ، محمد قاسم حافظی ، اسماعیل اکبری ، محمد طحانی و حسن حقیقت هم به عنوان کارشناسان شایسته تقدیر معرفی و از آنان قدر دانی شد .
در بخش غیر کارشناسان شایسته تقدیر هم از حسن سلمانی حقیقی و بیتا بیژنی هم به عنوان غیر کارشناس شایسته تقدیر تجلیل شد .
از علی محمد پهلواندخت و محمد رضا رحیمی صفایی هم در بخش غیر کارشناس نمونه تقدیر شد .
در حوزه انتظامات سعید شاهی به عنوان کارمند نمونه و نصرت الله جوانی هم به عنوان کارمند شایسته تقدیر ، تجلیل شدند .
در حوزه خدمات هم مقداد صفا به عنوان کارمند نمونه و ابراهیم مرادی نیز به عنوان کارمند شایسته تقدیر این بخش انتخاب و معرفی شدند .
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این مراسم گفت : مسئولان باید در جهت تحقق خواسته های به حق کارکنان گام بردارند و برای رفاه حال آنان با توجه به شرایط اقتصادی کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب افزود : کارمندان هم باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام و در تکریم ارباب رجوع خصوصا در دانشگاه سمنان که با دانشجویان سرو کار دارند صعه صدر و خوش رویی را در دستور کار خود داشته باشند .
رئیس دانشگاه سمنان هم در این مراسم ضمن ابراز تاسف از حضور نداشتن کلیه کارکنان در مراسم روز کارمند امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت : هفته دولت ، فرصتی است برای درس گرفتن از شهدایی همچون رجایی و باهنر که در جهت خدمت و اعتلای کشور مخلصانه و بدون هیچ چشم داشتی تلاش کردند و ما نیز باید در نگهداری از درخت بارور انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
دکتر نصیری با اشاره به برخی از ویژگی ها و اخلاق کارمندی گفت : تقوا ، فروتنی و نرم خویی ، خدمت به مردم ، تسریع در کار مردم ، حفظ حرمت ها ، عدل و انصاف و کاردانی از جمله ویژگی ها و اخلال کارمندی است .
وی به کسب رتبه هشتم دانشگاه سمنان در بخش پژوهش که به تازگی از سوی پایگاه ISC اعلام شده است اشاره کرد و گفت : خوشبختانه در کسب این رتبه نسبت به سال 97 سه پله صعود داشتیم که این امر نشان از ریل گذاری مناسب دانشگاه سمنان در بخش پژوهش است .
رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت : متاسفانه مشکلات مالی به دلیل ویروس کرونا دو چندان شده و تمام سعی ما پرداخت به موقع مطالبات کارکنان است و همکاران حوزه معاونت اداری مالی تمام تلاش خود را برای تحقق آنها می کنند .
معاون اداری مالی دانشگاه سمنان هم در این مراسم گزارشی از فعالیت های این حوزه ارائه کرد و گفت : ساماندهی به امور پذیرش مدرک تحصیلی همکاران و آغاز اعطای پست سازمانی به همکاران قرار دادی از جمله اقداماتی است که برای اجرا در دستور کار قرار دارد .
دکتر فرزین یغمایی ضمن قدر دانی از برگزار کنندگان و کلیه افرادی که در برگزاری کنکور سراسری دانشگاهها تلاش کردند گفت : خوشبختانه این پروژه ملی در دانشگاه سمنان به نحو مطلوب برگزار شد .
وی با اشاره به اقدامات انجام در حوزه های مختلف تحت مدیریت این معاونت  گفت: با اجرای مدیریت سبز و ساماندهی کنتورهای آب و برق دانشگاه حدود سه میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است .
معاون اداری مالی دانشگاه همچنین از کلیه کارکنان و اعضای هیات علمی که برای خرید تجهیزات پزشکی از سوی دانشگاه سمنان به مبلغ 415 میلیون تومان و اهداء به دانشگاه علوم پزشکی سمنان کمک کردند قدر دانی کرد .











برچسب ها
نسخه اصل مطلب