جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > مجتمع رسانه ای توسط خانه مطبوعات در سمنان ایجاد شود

مجتمع رسانه ای توسط خانه مطبوعات در سمنان ایجاد شود

مجتمع رسانه ای توسط خانه مطبوعات در سمنان ایجاد شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر ارائه برنامه های خانه مطبوعات این ظرف دو ماه آینده گفت: خانه مطبوعات باید برای تجمیع خبرنگاران مرکزی تحت عنوان "مجتمع رسانه ای" در سمنان ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشست با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات این استان گفت: این خانه باید برای توسعه فعالیت ها در ابعاد مختلف ظرف دو ماه برنامه های خود را در بخش های اموزشی و و ارائه آموزش های لازم به خبرنگاران به صورت مجازی و حضوری و نیز اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات با تاکید بر رفع اشکالات فعلی و تاکید بر پررنگ تر شدن نقش و حضور خبرنگاران در آن ارائه دهد.
وی، ارائه خدمات رفاهی به خبرنگاران را از دیگر خواسته های خود از اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات بیان کرد و اظهار داشت: این خدمات نباید منحصر به موارد محدود و آن هم سالی یکبار شود بلکه باید این خدمات رفاهی باید مستمر و ماندگار برای خبرنگاران در طول سال باشد.
فلاح بر ایجاد مرکزی تحت عنوان "مجتمع رسانه ای" توسط خانه مطبوعات استان در سمنان تاکید کرد و افزود: این مرکز باید به مکانی برای حضور و فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه تبدیل شود.
برخی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های این خانه به تلاش برای برگزاری جشنواره مطبوعات در سمنان و نیز فعالیت در خصوص ساماندهی خبرنگاران اشاره کردند.
در این نشست ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشت.



برچسب ها
نسخه اصل مطلب