جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > درخشش انجمن های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

درخشش انجمن های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

درخشش انجمن های علمی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت
معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه سمنان از درخشش انجمن های علمی این دانشگاه در دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر بهروز گل محمدی با اعلام این خبر گفت : در این جشنواره که با حضور وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری برگزار شد انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه سمنان در بخش محتوای دیجیتال موفق به کسب رتبه سوم و انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه سمنان در بخش اختراع موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد .
دکتر گل محمدی با بیان اینکه در این جشنواره آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور در ۹ حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداختند افزود : در مجموع یک  هزار و 548 اثر علمی از داخل کشور و 30 هزار اثر نیز از خارج کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که توسط 250 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها داوری شد .
دکتر گل محمدی خاطر نشان کرد : نمایشگاه جشنواره بین المللی حرکت که فرآیند دریافت آثار آن در سال گذشته انجام شده بود، روزهای پایانی مرداد  به دلیل شیوع ویروس کرونا و با عنایت به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت مجازی افتتاح و برگزار شد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب