جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوند

افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوند

افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوند
استاندار ایلام گفت: قرارگرفتن استان در شرایط هشدار و افزایش آمار مبتلایان زنگ خطر جدی است که اگر از آن غفلت شود تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

قاسم سلیمانی دشتکی ، اظهار داشت: قرار گرفتن استان ایلام در شرایط هشدار و افزایش صعودی آمار مبتلایان زنگ خطری جدی است که اگر از آن غفلت شود و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی باشیم؛ این مسئله تبعات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام گفت: تلاش مضاعف مردم و مسئولان به‌ویژه کادر درمانی و بهداشتی، استان را از شرایط قرمز به شرایط هشدار رسانده است و به جهت حفظ این شرایط و کاهش آمار مبتلایان تا رسیدن به شرایط عادی نباید از تبعات این ویروس منحوس غفلت کرد.

وی در ادامه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و افزود: توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است و تصمیم بر آن است که با شدت و حدت بیشتری بر اجرای پروتکل‌ها نظارت شود.

استاندار ایلام گفت: دستگاه‌هایی که به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کنند، به‌شدت مورد بازخواست و برخورد قرار خواهند گرفت.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: بازدید و اعزام تیم‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزانه خواهد بود و در این نظارت‌ها هیچ اغماضی نباید صورت گیرد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس گفت: در بُعد مردمی معتقدیم که بازخورد تمام تصمیمات در رفتار مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است و انتظار از مردم ایلام رعایت این مثلث سلامتی است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ممکن است و شهروندان عزادار با رعایت پروتکل‌ها علاوه بر عرض ارادت به سید و سالار شهیدان به‌سلامت خود و اجتماع نیز پایبند باشند و آن را موردتوجه قرار دهند.

وی استفاده از خدمات غیرحضوری ادارات توسط شهروندان را توصیه کرد و یادآور شد: تا آنجا که ممکن است شهروندان از خدمات غیرحضوری ادارات استفاده و از حضور در ادارات اجتناب کنند.

استاندار ایلام گفت: تلاش کنیم با وحدت و همدلی بر ویروس منحوس کرونا ویروس فائق شویم و استان را از وجود این ویروس پاک کنیم؛ برای این کار از کرونا ویروس غافل نشویم که غفلت ما جان سایر همشهریان را به خطر می‌اندازد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب