جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خبرنگاران قمی در خط مقدم جهاد اطلاع رسانی

خبرنگاران قمی در خط مقدم جهاد اطلاع رسانی

خبرنگاران قمی در خط مقدم جهاد اطلاع رسانی
معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: رسانه های قم نشان دادند در انعکاس اخبار مهم به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل می کنن

 

به گزارش رویداد ایران_قم، سرهنگ احمد فتوحی صبح پنج شنبه در بازدید از دفتر پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه از ملزومات جامعه امروزی است و همه آحاد جامعه به دانستن اخبار روز در زمینه های گوناگون نیاز دارند.

وی با بیان اینکه رسانه از ملزومات زندگی افراد جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: هرکسی بنا به ضرورت هایی که دارد به دانستن اخبار نیازمند است و اگر مردم جامعه به اخبار دسترسی نداشته باشند دچار آشفتگی می شوند که این نشان از اهمیت رسانه است.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابی طالب (ع) ابراز امیدواری کرد: اصحاب رسانه با اعلام اخبار صادقانه همواره در جامعه می توانند امید و نشاط تزریق کنند.

وی ضمن تقدیر از همکاری های پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم با سپاه علی بن ابی طالب (ع) عنوان کرد: رسانه های قم همواره نشان دادند در انعکاس اخبار مهم اعم از سیاسی اجتماعی و فرهنگی به ویژه در شرایط بحرانی برای انعکاس اخبار موثق به صورت جهادی عمل کردند.

در بخش دیگری از این دیدار مدیر پایگاه خبری رویداد ایران و روزنامه سراسری رویداد امروز در قم بیان کرد: این رسانه همواره در انعکاس اخبار موثق پیشگام است و تلاش می شود تا اخباری که از این رسانه انعکاس پیدا می کند از اخبار تولیدی و مورد وثوق مردم و مسئولان باشد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب