جستجو
رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > مجتمع گردشگری "خلیل باغبان" هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود

مجتمع گردشگری "خلیل باغبان" هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود

مجتمع گردشگری "خلیل باغبان" هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌ غربی گفت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه با اشتغال ۴۰ نفر در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
جلیل جباری، با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: مجتمع گردشگری خلیل باغبان ارومیه با اشتغال 40 نفر در شهریور امسال و همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: همچنین یک هتل با اشتغال 28 نفر در ارومیه و یک هتل دیگر در قطور خوی با اشتغال 22 نفر در همین ایام افتتاح می‌شود.
وی از افتتاح سه اقامتگاه بوم‌گردی در سردشت خبر داد و بیان کرد: همچنین مجتمع سلامت و تندرستی ارومیه با اشتغال 12 نفر آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.
جباری گفت: در شهریور امسال دو شرکت خدمات مسافری و گردشگری در ارومیه و یک شرکت در بوکان افتتاح شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی در ادامه از مرمت پنج پروژه‌ تاریخی با حجم سرمایه‌گذاری 88 هزار و 700 میلیون ریال خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها برای 121 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی افزود: همچنین مرمت کاخ‌موزه باغچه جوق ماکو، مرمت موزه علم و فناوری ارومیه، مرمت مقبره آل یعقوب چالدران، مرمت راسته پنیرفروشان ارومیه و نیز رونمایی اشیای مرمت شده ارومیه-خوی در شهریور امسال انجام می‌شود.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب