جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا

آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا

آخرین وضعیت سریال محرمی کارگردان «ستایش»/ تولید در سایه کرونا
سریال «بوم و بانو» در کنار «نجلا» جدی‌ترین پروژه‌های تلویزیون برای ایام محرم و صفر هستند که این روزها تصویربرداری هر دو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.
این روزها دو پروژه تلویزیونی به‌صورت جدی برای ایام محرم و صفر در حال تولید است. سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب برای شبکه دو سیما و سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای شبکه سه سیما که تلاش می‌شود هر دو به ایام عزاداری امام حسین (ع) برسند.
 
سریال «نجلا» این روزها در بوستان ولایت در حال تصویربرداری است و سعید سعدی درباره آن گفته بود که تلاش می‌شود تا به اربعین برسد و قرار نیست در ماه محرم رونمایی شود.
 
داستان این سریال در سال ۵۸ می‌گذرد و روایت آن با عاشورا و امام حسین (ع) پیوند دارد و بازیگرانی چون حسام منظور، آزیتا حاجیان، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا و… در آن ایفای نقش می‌کنند.
 
مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو سیما درباره شباهت این سریال با «شب دهم» عنوان کرد: «شب دهم» قصه‌ای داشت که مستقیماً به عزاداری در آن زمان می‌پرداخت و در ۱۰ قسمت همین موضوع را بستر قصه قرار داده بود. با این حال قصه «بوم و بانو» در بستر این اتفاقات رخ می‌دهد و به مسائل دیگری هم می‌پردازد.
 
وی اضافه کرد: فضاهای متفاوتی در سریال «بوم و بانو» دیده می‌شود که نگاهی به اوضاع سیاسی اجتماعی و حتی فضاهای عاشقانه و تاریخی دارد. تاکنون حدود ۸۰ درصد از این سریال جلو رفته است و دوستان شبانه روزی کار می‌کنند.
 
بهرنگ ملک‌محمدی
 
ملک محمدی درباره رعایت این پروتکل‌ها اضافه کرد: در هر پروژه‌ای خود کارگردان و تهیه‌کننده هم بر سر کار است و اگر این پروتکل‌ها رعایت نشود، خود آن‌ها از همه زودتر آسیب می‌بیند. تلاش ما این است که بحث مالی و کرونا به بهترین شکل مدیریت شود. البته پیشگیری و کنترل کرونا در پروژه‌ها الان موقعیت بهتری دارد چون افراد رعایت می‌کنند و پروژه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند خلوت‌تر کار کنند.
 
وی اضافه کرد: حدود سه ماه پیش وضعیت آنقدر حاد بود که حتی کسی لوکیشن هم به پروژه‌ها نمی‌داد و الان خدا را شکر این مسایل حل شده است.
 
مدیر پیشین گروه فیلم و سریال سیمافیلم در پایان درباره سریال «عین شین قاف» با اسم قبلی «پیچ تند» به کارگردانی قاسم جعفری نیز بیان کرد: سریال فعلاً در مرحله پخش قرار ندارد و نیاز به بررسی مجدد است.
 



برچسب ها
نسخه اصل مطلب