جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > باید و نبایدهای ساخت سریال در پیک کرونا

باید و نبایدهای ساخت سریال در پیک کرونا

باید و نبایدهای ساخت سریال در پیک کرونا
کارگردان «شاهرگ» ـ سریالی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود ـ درباره شرایط تصویربرداری پروژه های تلویزیونی در روزهای کرونایی توضیحاتی را ارائه داد.
سید جلال اشکذری با یادآوری اینکه تصویربرداری این سریال چند روزی است که به اتمام رسیده است، در پاسخ به این پرسش ایسنا که ادامه تصویربرداری پروژه های تلویزیونی در شرایط کرونا چه خطراتی را ممکن است برای بازیگران و عوامل به دنبال داشته باشد؟ گفت: الان همه افرادی که برای کاری از خانه خارج می شوند به هر حال ریسکی را قبول می کنند. پرستارها و دکترها که در مرکز بیماری هستند هم اگر مجبور نبودند در خانه می ماندند.
او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ادامه دادن ضبط پروژه های تلویزیونی در پیک بیماری، به اندازه کار کادر درمان ضرورت دارد؟ اظهار کرد:  من برای پروژه های دیگر نمی توانم تعیین تکلیف کنم شاید پروژه ای عواملش زیاد باشند و مجبور باشند در محیطی نزدیک بهم کار کنند اما تعطیلی همه کارها بحث جدی است. در حال حاضر خیلی ها با شغل آزاد و دولتی به سر کار می روند خود آدم ها باید رعایت کنند، فعالیت ها را نمی توان متوقف کرد.
اشکذری افزود: به هر حال همه عوامل حساسیت این قضیه را می دانستند و خودشان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند. کار، سختی های خودش را دارد؛ ضمن اینکه ما برای پخش، شرایط خاصی داشتیم اما کل تیم تولید و تدارکات سعی می کردند با حساسیت و وسواس کار را پیگیری کنند. ارزش جان آدم ها خیلی مهم است اما نمی شود همه چیز را هم مختل کرد. بهتر است در چنین شرایطی حساسیت روی رعایت پروتکل های بهداشتی را بالاتر ببریم.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب