جستجو
رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعلام جزئیات مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت

اعلام جزئیات مبلغ و زمان واریز سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که باقیمانده سود ۱۴۰۱ به صورت جداگانه و قبل از شروع مراحل واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲ پرداخت شود.

با نزدیک شدن به فصل واریز سود سهام عدالت، از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها در خصوص مراحل واریز سود سهام عدالت، مبلغ سود و زمان واریز آن آغاز شده است. طبق پیش‌بینی‌ها این احتمال وجود دارد که برخی افراد تا پایان سال ۴ بار سود سهام عدالت دریافت کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در حالی که ۵ ماه تا پایان سال ۱۴۰۳ باقی مانده، دولت می‌بایست باقیمانده سود سهام عدالت ۱۴۰۱، سود سهام عدالت ۱۴۰۲ و سود سهام عدالت متوفیان را تعیین تکلیف کند.

باقیمانده سود سهام عدالت ۱۴۰۱ چه شد

سود سهام عدالت سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ در سال گذشته طی دو مرحله در آذر و اسفند واریز و باقیمانده آن به سال ۱۴۰۳ موکول شد. در حالی که گفته می‌شد باقیمانده سود سال ۱۴۰۱ در خرداد ۱۴۰۳ واریز می‌شود اما به علت اینکه دولت هنوز سود سهام عدالت یک شرکت را وصول نکرده، تکلیف سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نامشخص مانده است. در حال حاضر ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت وصول شده و تنها شرکت مپنا سود سهام عدالت را واریز نکرده و باعث تأخیر در واریز سود شده است.

بنابراین باقیمانده سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ در صورت دریافت سود از شرکت مپنا به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد. زمان انجام این کار هنوز مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که باقیمانده سود ۱۴۰۱ به صورت جداگانه و قبل از شروع مراحل واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۲ پرداخت شود. 

 

منبع: etemadonline-681790

برچسب ها
نسخه اصل مطلب