جستجو
رویداد ایران > خبرها > آموزش تغییر زبان اینستاگرام

آموزش تغییر زبان اینستاگرام

آموزش تغییر زبان اینستاگرام
با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه ، اینستاگرام دنیای شبکه های اجتماعی را فتح می کند
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه هایی است که دارای ویژگی ها و عناصر قدرتمندی است و این باعث می شود تا منبع اصلی برقراری ارتباط و تعامل سریع کاربران با حداکثر تعداد افراد باشد.
 
اینستاگرام برای اولین بار در اکتبر 2010 در iOS راه اندازی شد و در آوریل 2012 در اندروید در دسترس قرار گرفت. مانند اکثر شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام به شما امکان می دهد تا دیگران را که به آنها علاقه دارید دنبال کنید و پست های مربوط به هرکسی را که دنبال می کنید مشاهده کنید.
 
اینستاگرام با بسیاری از ویژگی ها و مزایای پیشرفته به راحتی در سراسر جهان در دسترس است و مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی ، این آزادی را نیز به کاربران خود می دهد تا زبان مورد نظر خود را بر روی این پلتفرم انتخاب کنند.
 
با 41 زبان ، اینستاگرام از زبان شما پشتیبانی می کند تا بتوانید از این پلتفرم به راحتی استفاده کنید و از فید ، پیام ها ، تبلیغات و غیره لذت ببرید. 
اگر شما نیز به دنبال تغییر زبان اینستاگرام هستید ، این مقاله برای شما مناسب است.
 
 تغییر زبان اینستاگرام در Android / iOS :
1. اینستاگرام را باز کنید :
 
تغییر زبان اینستاگرام ویندوز
 
2. روی نمایه خود در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید و نمایه شما را باز می کند.
 
تغییر زبان اینستاگرام
 
4. Settings را باز کنید: وقتی روی سه موازی ضربه بزنید ، لیستی از گزینه ها در نیمی از صفحه نمایش داده می شود. در آنجا باید روی نماد "Settings" واقع در انتهای صفحه ضربه بزنید.
 
آموزش تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی
 
6. در برگه Accounts ، به صفحه جدیدی هدایت می شوید که تمام گزینه های مربوط به تنظیمات حساب اینستاگرام خود را مشاهده خواهید کرد. گزینه سوم "Language" را در صفحه جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید. هنگامی که روی این گزینه ضربه بزنید ، زبان مختلف روی صفحه شما ظاهر می شود.
 
تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی
 
تغییر زبان اینستاگرام در ویندوز :
روش دیگری که می توانید زبان خود را در حساب اینستاگرام خود تغییر دهید مرورگر وب است. گرچه بسیاری از ویژگی های اینستاگرام وجود دارد که در یک مرورگر وب قابل دسترسی نیست ، اما خوشبختانه تنظیمات زبان جزو آنها نیست.
 
1. باز کردن اینستاگرام:
برای باز کردن اینستاگرام در مرورگر وب دلخواه خود ، باید در تب مرورگر Instagram.com را تایپ کنید. اگر قبلاً وارد حساب کاربری خود شده اید ، در این صورت مستقیماً فید اینستاگرام باز خواهد شد.
 
تغییر زبان اینستاگرام به فارسی
 

3. در صفحه پروفایل ، روی گزینه “Edit profile” را که در کنار آیکون تنظیمات قرار دارد ، کلیک کنید.
 
تغییر زبان اینستاگرام در کامپیوتر
 
5. زبان دلخواه خود را انتخاب کنید.
 
آموزش تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی
 
2. با ضربه زدن روی سه خط افقی واقع در گوشه پایین سمت راست صفحه ، نمایه خود را باز کنید.
 
تغییر زبان اینستاگرام
 
4. با کلیک روی تنظیمات ، شما به یک صفحه جدید با لیستی از گزینه های متعدد هدایت می شوید. در آنجا ، باید گزینه "Language" را جستجو کنید ، روی گزینه Language ضربه بزنید تا آن را باز کنید.
تغییر زبان اینستاگرام به فارسی 
برچسب ها
نسخه اصل مطلب