جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > ارائه ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

ارائه ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان

ارائه ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت:در سه ماه سال جاری ۵۵۰ مورد خدمات مشاوره و راهنمایی فردی به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.
 سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان‌سمنان با تأکید بر اینکه مشاوره نقش مؤثری در تقویت عزت‌نفس، مناعت طبع و خودباوری مددجویان دارد گفت: ۵۵۰ خدمت مشاوره به مددجویان کمیته امداد استان سمنان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه مشاوره در زمان مناسب می‌تواند به کاهش ناهنجاری‌ها و اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی خانوارها کمک ‌کند، بیان کرد: اهم موضوعات مطرح شده مشاوره تلفنی شامل فرزند پروری، ارتباطات بین فردی، مسائل و مشکلات خانوادگی بوده است.
تقوی با عنوان اینکه مشاوره‌ها در بخش های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی ، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می شود، اظهار کرد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرارگرفته‌اند و با بهره‌گیری از مشاوره‌ها راه‌حلی برای برون رفت از مشکل خود پیدا می‌کنند و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند هم به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ِ لغو برگزاری مشاوره های گروهی خبر داد و گفت: با توجه به شزوع گروع و اجتماع بیشتر مشاوره ها تلفنی بوده است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب