جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مطالبات اعضای شورا و شهروندان از شهردار   

صفر علی پایین محلی در نطق پیش از دستور خود تشریح کرد؛ 

مطالبات اعضای شورا و شهروندان از شهردار   

صفرعلی پایین محلی در نطق پیش از دستور دویست و سی و هشتمین جلسه‌ رسمی شورا به بیان انتظارات و مطالبات اعضای شورا و شهروندان از شهردار گرگان پرداخت و گفت: ما چه انتظاری از شهردار داریم جز اینکه می خواهیم آبشار سوخته ناهارخوران و پله های برقی میدان شهرداری و جرجان بازسازی و المان میدان بسیج بعد از 15 سال با صرف هزینه ای بالغ بر 300 الی 400 میلیارد تومان به نرخ روز، تعیین تکلیف شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: ما می‌خواهیم پمپ بنزین 17 شهریور راه اندازی شود تا مردم ساکن شرق گرگان برای تهیه بنزین با مشکل مواجه نباشند. 

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه هنچنین آسفالت معابر، بازگشایی محور صیاد شیرازی تا خیابان گلشهر، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل و تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و بهره برداری از شهربازی را از دیگر مطالبات اعضای شورا عنوان کرد. 

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: ما باور داریم که اعضای شورا  و شهردار در فضایی سالم و با همدلی ضمن برداشتن موانع از مسیر سرمایه گذاران باید توسعه شهر را تسریع نموده و گام های عملی برای اجرای پروژه های عمرانی جدید و شهر بازی مدرن برداشته و طعم شیرین خدمت را به شهروندان بچشانیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب