جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال می‌شود

محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال می‌شود

محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال می‌شود
استاندار اردبیل گفت: محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعمال می‌شود و باید در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش باشند.
اکبر بهنامجو پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان اردبیل  اظهار داشت: محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در صورت عدم رعایت پروتکا‌های بهداشتی اعمال می‌شود و باید در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش باشند.
وی با اشاره به این که متاسفانه آمار بستری استان طی این هفته بالا بوده است بیان کرد: شرایط موجود نگران‌کننده‌ است و در صورت عدم توجه به مسائل بهداشتی مشکلات بیشتری پیش رو داریم.
استاندار اردبیل تصریح کرد: با وضعیت پیش رو  و بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی انتظار می‌رود تا ماه‌ آینده سیر صعودی بستری وجود داشته باشد که این یک هشدار و خطر بسیار جدی است  و به این هشدار بی‌توجه باشیم ممکن است اوضاع از کنترل خارج شده و با بحران روبرو شویم.
بهنامجو تصریح کرد: یکی از مواردی که در این زمینه مطرح است، تعطیلی بازار و اصناف در صورت بی‌توجهی به مسائل بهداشتی است که طبق نظرات کارشناسی ستاد ملی کرونا باید مبنای کار قرار گیرد و این ستاد نیز براساس اولویت سلامتی جامعه و جلوگیری از بحران سلامتی تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی اظهار کرد: مردم با حضور در تجمعات و مراسم‌های ترحیم و عروسی خود مسبب انتقال این ویروس می‌شوند و این مسئله به تنهایی سلامت و آرامش جامعه را بر هم می‌زند و در ادارات نیز رعایت پروتکل‌ها باید بالای 90 درصد باشد.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب