جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی شهرهای حوزه انتخابیه سبزوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قراردارند

تمامی شهرهای حوزه انتخابیه سبزوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قراردارند

تمامی  شهرهای حوزه انتخابیه سبزوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قراردارند
نمایندگان شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت گاز استان خراسان رضوی با مدیرعامل و تنی چند از مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

مشهد مقدس رویداد ایران --حسن افتخاری در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی و موانع و مشکلات موجود در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر تمام شهرهای این حوزه انتخابیه شامل ۱۱ شهر به صورت 100درصد تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار داشته و در بخش روستایی نیز تاکنون ۲۴۸ روستا معادل ۸۵ درصد جمعیت از نعمت گاز استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود:  با تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرا تعداد روستاهای گازدار این منطقه به ۳۰۱ روستا با ضریب نفوذ 95 درصد افزایش خواهد یافت.

افتخاری اضافه کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی این منطقه در دست اقدام می باشد. همچنین 22جایگاه (سی ان جی )نیز در این منطقه فعال است و محدودیتی هم برای افزايش تعداد جایگاهها وجود ندارد.

در ادامه این نشست، آقایان علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی از شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی موفق و بدون حاشیه  استان نام بردند و بر تلاش، همکاری و تعامل در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت رسانی به عموم مردم تاکید کردند.

نمایندگان شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت های انجام شده شرکت گاز خراسان رضوی، آمادگی خود را برای همراهی با شرکت گاز استان و شرکت ملی گاز ایران برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده و توسعه گازرسانی اعلام نمودند.

ارائه آخرین گزارش عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی در بخش روستایی، صنعتی و تولیدی توسط مدیر مهندسی و اجرای طرحها، رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان و رئیس اداره گاز ناحیه سبزوار بخش دیگری از این نشست چند ساعته را تشکیل داد.

شایان ذکر است؛ علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی به ترتیب از اعضای دو کمیسیون اجتماعی و برنامه و بودجه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می باشند.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب