جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > آغاز برنامه‌ریزی برای تامین میوه نوروز/ ضایعات فروشان ساماندهی می‌شوند

یک مسئول در شهرداری شیراز:

آغاز برنامه‌ریزی برای تامین میوه نوروز/ ضایعات فروشان ساماندهی می‌شوند

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: برنامه‌ریزی برای تامین میوه نوروز ۱۴۰۴ از امروز آغاز و با جدیت دنبال می‌شود.

پژمان شفیعی شنبه بیست و هشت مهر با اشاره به برگزاری نشست هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری و کمیسیون تخصصی سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور به میزبانی اصفهان، گفت: در این نشست بر ایجاد وحدت رویه در مأموریت‌های سازمان‌های کشور و توانمندسازی کارکنان، تأکید شد و برنامه‌ریزی برای پیگیری و تأمین میوه شب عید در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از شهرداری شیراز، شفیعی از نهایی شدن طرح ساماندهی و ممنوعیت حضور و فعالیت ضایعات فروشان در سطح شهرها در آینده نزدیک خبر داد‌ و گفت: به‌زودی طرح ساماندهی ضایعات فروشان و ممنوعیت حضور و فعالیت این رسته از مشاغل مزاحم و آلاینده به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرهای بزرگ کشور، نهایی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول افزود: بر اساس نظر اعضای هیئت‌مدیره خدمات شهری کشور مقرر شد با هماهنگی همه دستگاه‌های متولی، برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین میوه شب عید و نوروز ۱۴۰۴ از امروز انجام و با جدیت دنبال شود.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه خدمات شهری کشور با اشاره به اینکه بر ایجاد وحدت رویه در مأموریت‌های سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کشور در این جلسه تأکید شد، تصریح کرد: ارتقای عملکرد و توانمندسازی سازمان‌های کشور از اهداف مهمی است که در این طرح به دنبال تحقق آن هستیم.

شفیعی گفت: برنامه‌ریزی برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی کارکنان و پیگیری تأمین ماشین‌آلات خدمات شهری از دیگر مباحثی بود که در جلسه هیئت‌مدیره خدمات شهری و کمیسیون تخصصی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، طرح و موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب