جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > کشف 57 کیلوگرم شیشه و هروئین توسط پلیس فارس و یزد

فرمانده انتظامی فارس:

کشف 57 کیلوگرم شیشه و هروئین توسط پلیس فارس و یزد

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در عمليات مشترک پليس سرچهان با پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد، 57 کيلوگرم شیشه و هروئین کشف شد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد با اقدامات فني مطلع شدند که قاچاقچيان با يک سواري پژو 405 پس از بارگیری مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت شیراز در حال تردد هستند که بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس فارس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان "سرچهان" پس از هماهنگي قضايي به محور مواصلاتي مورد نظر اعزام و حين گشت‌زني سواري مذکور را شناسايي و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود در حاشیه جاده متوقف و با آتش زدن خودرو قصد معدوم کردن مواد مخدر داشت، تصریح کرد: با هوشیاری ماموران، در بازرسي از اين سواری 42 کيلوگرم شیشه و 15 کیلوگرم هروئین که از استان‌های شرقی وارد کشور شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، گفت: رانندگان هر دو خودرو براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با استفاده از اشرافیت اطلاعاتی، تمام تحرکات قاچاقچيان را تحت نظر دارند و برابر قانون از هرگونه ورود مواد مخدر ممانعت می‌کند  و  مبارزه بی امان با قاچاقچیان در دستور کار دائمی ماموران انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب