جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار مدیران کل کتابخانه های عمومی و تامین اجتماعی گلستان

در راستای گسترش همکاری های مشترک صورت گرفت؛

دیدار مدیران کل کتابخانه های عمومی و تامین اجتماعی گلستان

با هدف گسترش همکاری های مشترک در حوزه جشنواره رضوی عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با قربان زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان دیدار و گفتگو کرد.
عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان در ابتدای این دیدار گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی و تامین اجتماعی گلستان می توانند همکاری های مشترک بسیاری را در زمینه توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی انجام دهند و پتاسیل اداره تامین اجتماعی گلستان در این زمینه بسیار بالاست.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در ادامه ضمن اشاره به سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: امسال در سیزدهمین دوره جشنواره رضوی علاوه بر کتاب های با موضوع امام رضا(ع) در بخش ویژه کتاب هایی با عناوین و موضوع حضرت محمد(ص) در نظر گرفته شده است و امیدواریم با همکاری تامین اجتماعی استان مسیر توسعه کتاب و کتابخوانی را هموارتر و همچنین مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی را افزایش دهیم.
در ادامه قربان زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: سیاست های کلان کتابخانه های عمومی در جذب مخاطبین به سمت کتاب و کتابخوانی مسیر خوبی است و برای اینکه اشتیاق بیشتری از سوی مردم به سمت کتابخوانی صورت گیرد باید همه ارگان ها در این مشیر کمک کنند تا جشنواره هایی مثل جشنواره کتابخوانی رضوی تبلیغ وترویج بیشتری داشته باشد.
وی در ادامه گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان با در اختیار داشتن طیف بزرگی از مخاطبان می تواند شرایطی را فراهم کند تا از فضاهای موجود در این اداره کل در جهت تبلیغ و ترویج جشنواره رضوی برای مخاطبین صورت گیرد.
لازم به ذکر است اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان در راستای تبلیغ و ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی با ادارات کل استان دیدار ها و برنامه های مشترک برگزار کرده است.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب