جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه اندازی شود

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه اندازی شود

شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان راه اندازی شود
آشناگر ،استاندار سمنان گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بخش شهری استان سمنان با هدف افزایش درآمد شهرداری‌ها و رونق اقتصادی راه‌اندازی شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار با جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: منبع درآمد شهرداری های استان محدود است و باید طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح های عمرانی ملاک کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری های استان است و با اجرای طرح های اقتصادی می توان برای توسعه استان‌ گام برداشت.
استاندار سمنان اضافه کرد: شرکت اتوبوس سازی با کیفیتی در استان سمنان وجود دارد و شهرداری های سراسر کشور می توانند از این ظرفیت مهم برای خرید خودروهای سواری سنگین اقدام کنند.
وی ادامه داد: ۵۵ درصد از ماشین‌آلات ساخت اتوبوس در شرکت عقاب افشان در داخل کشور تولید می‌شود و از این ظرفیت ملی باید تمام بهره را برد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان و افتتاح پروژه های شهری و روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی ایران
(شرکت عقاب افشان ) در قالب سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است.
برچسب ها
نسخه اصل مطلب