جستجو
رویداد ایران > استان ها > حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است

حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است

حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: چالش ها و معضلات زیست محیطی در کشورمان حقیقتا جدی است و همانگونه که در اصل 50 قانون اساسی نیز ذکر شده است، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی و عمومی تلقی می شود.
به گزارش رویداد ایران_قم،سید رضا موسوی مشکینی در کارگاه آموزشی محیط زیست ویژه آموزش دهندگان و کارشناسان نهضت سواد آموزی استان قم گفت: همه مردم در یک دهه گذشته آثار منفی و زیانبار تخریب طبیعت و محیط زیست را به خوبی در جامعه مشاهده کرده اند.
  وی با بیان اینکه امروز مردم نسبت به مسائل زیست محیطی دغدغه و مطالبه دارند، آن را یک اتفاق ارزشمند دانست و گفت: چالش ها و معضلات زیست محیطی در کشورمان حقیقتا جدی است و همانگونه که در اصل 50 قانون اساسی نیز ذکر شده است، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی و عمومی تلقی می شود.
  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه حفظ محیط زیست باید در فکر و اندیشه ما شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید با همدلی و مشارکت، تلاش کنند تا به سمت جامعه ای پاک حرکت کنند، زیرا نگاه تک بعدی به مسائل اقتصادی و اجتماعی، آسیب زننده است.
  وی در پایان نقش تک تک افراد جامعه در حفظ محیط زیست را بسیار مؤثر عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند با راهکارهای ابتدایی و با کمترین هزینه ها، از ایجاد بحران های جدی و تحمیل هزینه های گزاف جلوگیری کنند و نباید تصور کنیم که یک نفر یا چند نفر مؤثر نخواهند بود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب