جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > راهکار مانچینی برای نجات عربستان از بحران

راهکار مانچینی برای نجات عربستان از بحران

روبرتو مانچینی قصد دارد با برگزاری جلسه مفصل آنالیز ویدئویی از اشتباهات بازیکنان در بازی با ژاپن، این اشتباهات را در دیدار با بحرین به حداقل برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عربستان در سومین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در یک دیدار خانگی با نتیجه ۲ بر صفر برابر ژاپن تن به شکست داد و این تیم باید در دیدار چهارم به مصاف بحرین برود. شکست برابر ژاپن در حالی رقم خورد که اعتراضات به عملکرد مانچینی به شدت افزایش پیدا کرده است و بررسی بازی‌های این تیم اشتباهات متعددی را در بین بازیکنان نشان می‌دهد.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان سعودی، در آستانه بازی با بحرین، یک جلسه فنی مهم با بازیکنانش برگزار خواهد کرد. در این جلسه که قرار است امروز شنبه ۲۱ مهر برگزار شود اشتباهات بازیکنان تیم در بازی اخیر مقابل ژاپن مورد بررسی قرار خواهد گرفت بازیکنان نسبت به اشتباهاتی که مرتکب شده اند مطلع خواهند شد.

به گفته رسانه «الریاضیه»، جلسه تحلیل و بررسی ویدئویی مانچینی، قرار است زمان زیادی طول بکشد و او به طور دقیق به بررسی جزئیات بازی و اشتباهاتی خواهد پرداخت که منجر به دریافت دو گل و در نهایت شکست تیم شده است.

در همین راستا، اعلام شد که سعود عبد الحمید، بازیکن ملی‌پوش عربستان، به دلیل دریافت کارت زرد در دقیقه ۷۰ بازی مقابل ژاپن، سه اخطاره شده و در بازی با بحرین غایب خواهد بود. با توجه به این شرایط، مانچینی تصمیم گرفته است «علی مجرشی»، بازیکن باشگاه الاهلی را به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

تیم ملی عربستان در حال حاضر با ۴ امتیاز بعد از ژاپن و استرالیا در رده سوم گروه قرار دارد و به دنبال کسب پیروزی در بازی برابر بحرین است تا شانس خود را برای صعود به جام جهانی افزایش دهد.

منبع: mehrnews-6254340

برچسب ها
نسخه اصل مطلب