جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > برگزاری رویداد ملی کشاورزی بهره‌ور و دانش‌بنیان در شيراز

برگزاری رویداد ملی کشاورزی بهره‌ور و دانش‌بنیان در شيراز

با همکاری شركت شهرك‌هاي صنعتي و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، رویداد دو روزه ملی کشاورزی بهره‌ور و دانش بنیان، توسط فن بازار منطقه‌ای این استان برگزار شد.

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در آيين اختتاميه این رویداد گفت: تحقق صنعت دانش بنیان، موجب حرکت و پویایی بیشتر اقتصاد خواهد شد.

سید مسعود عظیمی گفت: در اين زمينه  شركت شهرك‌هاي فارس در چارچوب ماموريت‌هاي محوله با ایجاد و راه‌اندازي شهرک‌  فناوری صنايع شيميايي و مراكز خدمات كسب و كار و استقرار دانش‌بنیان‌ها، راه‌اندازي و حمايت از فن بازار منطقه‌اي فارس و حمايت از برگزاري رويدادهاي استارتاپي و دانش بنيان، تمامي ظرفيت‌ها را براي ترويج فعاليت‌هاي دانش بنيان و توسعه فناوري در واحدهاي صنعتي به كار بسته است.

عظیمی اهمیت همکاری بین عناصر اکوسیستم فناوری، گفت: تا زمانی که عناصر مختلف اکوسیستم فناوری نظير بخش دولتي، شتابدهنده‌ها، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها، خدمات ارائه‌دهندگان و مشاورین، با یکدیگر تعامل و همکاری نداشته باشند. نمی‌توان به داشتن محصولات فناورانه امیدوار بود.

وی افزود: برگزاری رویدادهای استارتاپی در کشور عمر طولانی دارد اما حلقه مفقوده این رویداد ها، بازار و فروش ایده است که بخش بزرگی از مشکلات به سرمایه بر می‌گردد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت: قوانین بسیار خوبی در کشور برای ثبت مالکیت معنوی‌ ایده‌ها شکل گرفته است، که استفاده از این ظرفیت‌ها و قانون جهش تولید دانش بنیان می‌تواند به تیم های فناور کمک کند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب