جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ململ، مهمان جشن بزرگ روز جهانی کودک‌ در گرگان

دبیر هفته ملی کودک در گلستان خبرداد:

ململ، مهمان جشن بزرگ روز جهانی کودک‌ در گرگان

دبیر هفته ملی روز کودک در استان گلستان گفت: جشن بزرگ روز جهانی کودک همراه با برنامه‌های متنوع شاد مسابقه و اهدای جوایز فراوان عصر امروز چهارشنبه با حضور گروه عروسکی ململ در گرگان برگزار می‌شود.

مریم آریافر در حاشیه نمایشگاه هفته کودک در گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کودک جشن بزرگی با حضور گروه عروسکی ململ ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در مجاورت نمایشگاه هفته کودک در گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد و همچنین اجرای مسابقات متعدد و اهدای جوایز به کودکان شرکت کننده در این جشن، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این رخداد بزرگ در مرکز استان گلستان است.

دبیر هفته ملی کودک در استان گلستان افزود: گروه عروسکی ململ علاوه بر نقش آفرینی در جشن بزرگ همگانی با حضور در یکی از بیمارستان‌های گرگان برای کودکان مبتلا به سرطان هم ویژه برنامه و جشن روز جهانی کودک را اجرا خواهند کرد.

وی گفت: پیش از ظهر فردا چهارشنبه در یک رویداد سراسری در قالب برنامه "روز کودک روز قصه" همه قصه گوهای برگزیده سال‌های اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با حضور در مراکز کانون پارک‌ها حتی بیمارستان‌ها برای کودکان قصه‌گویی خواهند کرد.

آریافر در ادامه عناوین روزها و محور فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک را به این ترتیب که ۱۴ مهر: برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر، ۱۵ مهر: برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر، ۱۶ مهر: برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر، ۱۷ مهر: برای شنیده شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر، ۱۸ مهر: برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر، ۱۹ مهر: برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر، ۲۰ مهر: برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر، اعلام کرد.

لازم به ذکر است، بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به‌مناسبت هفته ملی کودک به مدت یک هفته با شعار «برای کودکان برای آینده» از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برگزار می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب