جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > جشن بزرگ روز جهانی کودک با حضور «مَل مَل» در شهر گرگان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان

جشن بزرگ روز جهانی کودک با حضور «مَل مَل» در شهر گرگان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به اینکه «مَل‌مَل» شخصیت عروسکی شبکه کودک و نوجوان سیما که بره‌ای محبوب در میان کودکان است به گرگان می‌آید، گفت: اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی در مراکز کانونی استان ویژه هفته ملی کودک پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است.

الهه غیناقی اظهار کرد: کانون پرورش فکری عناوین روزها و محور فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک را به این ترتیب که ۱۴ مهر: برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر، ۱۵ مهر: برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر، ۱۶ مهر: برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر، ۱۷ مهر: برای شنیده شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر، ۱۸ مهر: برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر، ۱۹ مهر: برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر، ۲۰ مهر: برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر، اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی هم‌چون جشن هفته ملی کودک در تاریخ ۱۸ مهرماه با حضور «مل مل» در شهر گرگان، نمایشگاه هفته ملی کودک در پارکینگ جنب فرمانداری گرگان در طول این هفته، پیک امید مناطق محروم، نشست نوجوانان با مسوولان استانی، اجرا ویژه برنامه برای کودکان بیمار، اهداء نوشت افزار به مدارس مناطق محروم، پرواز بادبادکها در گنبدکاووس، جشنواره بازی کلاله، ویژه برنامه زیر گنبد کبود کردکوی، جشن نهال امید رامیان، برای کودکان آینده ساز شهرستان آزادشهر، کودکان مقاومت بندرترکمن... را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

لازم به ذکر است، بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به‌مناسبت هفته ملی کودک به مدت یک هفته با شعار «برای کودکان برای آینده» از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ روز جهانی کودک، با حضور مل مل و ویژه برنامه‌های شاد و متنوع و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز حضور برای تمامی بچه‌ها و خانواده‌ها بصورت رایگان می باشد. 

زمان: چهارشنبه ۱۸ مهرماه 15 ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰

مکان: گرگان،خیابان ۵آذر، محوطه پارکینگ جنب فرمانداری

 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب