جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > پرداخت ۶۳۹ میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت درنیمه اول سال۱۴۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

پرداخت ۶۳۹ میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت درنیمه اول سال۱۴۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، ازپرداخت ۶۳۹میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت به مددجویانی گلستانی درنیمه اول سال ۱۴۰۳خبرداد:

عیسی بابائی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در شش ماهه اول سال ۶۳۹میلیارد و ۵۲۲میلیون تومان کمک معیشت برای ۷۷هزار و ۹۳۸ خانوارتحت حمایت این نهاد ، پرداخت شد.

بابائی افزود:  کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت می نماید.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور درسالهای اخیر گفت: کمیته امداد ، برای کمک ویاری رساندن در امر معاش نیازمندان درشرایط موجود ، علاوه بر پرداخت کمک معیشت به آنها، خدمات حمایتی ، درمانی ، فرهنگی ، ساخت وتعمیر مسکن ، کمک هزینه جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی نیز به اقشار آسیب پذیرارائه می دهد، تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

بابائی تصریح کرد: هم اکنون ۸۱ هزار و ۲۵۴خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴۷ هزار و ۸۶۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد۶۱ درصد با جمعیتی بالغ بر  ۴۹ هزار و ۵۲۳ خانوار ، زن سرپرست هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، اظهار کرد، تمامی خدمات کمیته امداد ، با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت  این نهاد ارائه می گردد ، زیرا رسیدگی و خدمت به خانواده های نیازمند ، وظیفه بزرگ وخطیری است که کمیته امداد تا کنون به خوبی توانسته از عهده این مهم برآید، اما همچنان نیازمند اقدامات اساسی است .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب