جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (تصاویر) پیشگویی‌های تکان‌دهنده و دقیق از پیشگوهای ناشناخته در طول تاریخ

(تصاویر) پیشگویی‌های تکان‌دهنده و دقیق از پیشگوهای ناشناخته در طول تاریخ

در ادامه به بررسی برخی از این چهره‌های خارق‌العاده و پیشگویی‌های آنها می‌پردازیم.

در طول تاریخ، بسیاری از پیشگوهای کمتر شناخته شده پیش‌بینی‌های دقیق و تکان‌دهنده‌ای در مورد رویدادهای مهم جهانی انجام داده‌اند. اگرچه ممکن است به اندازه نوستراداموس مشهور نباشند، این افراد جنگ‌های بزرگ، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و تغییرات اجتماعی را پیش‌بینی کرده بودند. در ادامه به بررسی برخی از این چهره‌های خارق‌العاده و پیشگویی‌های آنها می‌پردازیم.

لودویگ هینریش: انقراض گونه‌های جانوری

این راهب قرن هفدهمی به طور دقیق انقراض دسته جمعی حیوانات ناشی از فعالیت‌های انسانی را در اواخر قرن بیستم پیش بینی کرد: «در سال‌های آخر قرن بیستم، شاهد ناپدید شدن گونه‌های حیوانی بی‌شماری خواهیم بود که توسط انسان کشته می‌شوند.»

اسقف جرج ویتمن: جوامع مخفی

اسقف ویتمن در قرن نوزدهم پیش‌بینی کرد که جوامع مخفی از قدرت مالی قابل توجهی برخوردار خواهند شد و صدمات زیادی از جمله حمله به کلیسا را ​​به همراه خواهند داشت.

سنت هیلدگارد: سقوط امپراتوری بریتانیا

سنت هیلدگارد، در قرن یازدهم، افول امپراتوری بریتانیا را پیش بینی کرد و گفت: «ملتی بزرگ در اقیانوس که مردمان قبایل و تبارهای مختلف در آن زندگی می‌کنند در اثر زلزله و طوفان و امواج جزر و مد ویران خواهد شد.» او همچنین گفته بود این ملت بزرگ مستعمرات خود را در شرق از دست خواهد داد.

بلسد رمبورد: فناوری مدرن

رمبورد ظهور خودروها، هواپیماها و دیگر پیشرفت‌های تکنولوژیکی را پیش‌بینی کرد و هشدار داد که غرور بشر به اختراعاتش منجر به زوال اخلاقی خواهد شد.

ماریا لاخ: جنگ‌های جهانی، بمب‌های هسته‌ای و سلامت روان

پیش‌گویی قرن شانزدهمی از ماریا لاخ قرنی پر از جنگ‌های ویرانگر، از جمله استفاده از سلاح‌های هسته‌ای و افزایش مشکلات سلامت روان پس از آن را پیش‌بینی می‌کرد. او گفته بود: «قرن بیستم شاهد سه جنگ بزرگ با فواصل چند دهه‌ای خواهد بود. آنها ویرانگرتر و خونین‌تر خواهند شد و نه تنها آلمان، بلکه در نهایت همه کشورهای شرق و غرب را ویران خواهند کرد.»

سنت هیلاریون چنتستوخووا: جنگ جهانی دوم

هیلاریون پیش بینی کرد که پس از جنگ جهانی اول، صلح کوتاه مدت خواهد بود و آماده‌سازی برای درگیری جهانی دیگر بلافاصله آغاز خواهد شد و جنگ جهانی دوم را پیش بینی کرد.

پاپ پیوس دهم: مرگ (یا سوء قصد) به جان یک پاپ

در سال ۱۹۰۹، پاپ پیوس دهم پیش‌بینی کرد که یکی از پاپ‌های بعدی از آزار و شکنجه فرار خواهد کرد و به مرگ خشونت‌آمیز خواهد مرد. او احتمالاً به تلاش برای ترور پاپ ژان پل دوم در سال ۱۹۸۱ اشاره کرده بود.

رودلفو گیلتیر: انقلاب‌های اروپایی و تحولات مدرن

گیلتیر، در قرن هجدهم، قیام‌های گسترده در اروپا از جمله سقوط سلطنت‌ها و ظهور جمهوری‌ها را در قرن بیستم پیش‌بینی کرد و به رویدادهایی مانند انقلاب فرانسه و روسیه اشاره کرد. او گفت: «از اواسط قرن بیستم به بعد، قیام‌هایی در تمام نقاط اروپا رخ خواهد داد. جمهوری‌ها متلاشی خواهند شد. پادشاهان، بزرگان و کشیشان کشته خواهند شد و پدران و راهبه‌ها صومعه خود را ترک خواهند کرد. گرسنگی، بیماری‌های همه‌گیر و زلزله، شهرهای زیادی را ویران خواهند کرد.»

استورمبرگر: راه آهن، قطار و هواپیما

استورمبرگر، پیشگوی باواریایی، ساخت راه‌آهن و اختراع هواپیما را پیش‌بینی کرد و دنیایی را توصیف کرد که در آن مردم «مانند پرندگان در آسمان پرواز خواهند کرد».

سنت اودیل: جنگ جهانی دوم و هیتلر

سنت اودیل جنگی را پیش‌بینی کرد که توسط یک «جنگجوی وحشتناک» که او را «دجال» توصیف کرد، رهبری خواهد شد و به هیتلر و ویرانی‌های ناشی از جنگ جهانی دوم اشاره می‌کرد.

85

برادر بالتازار مس: سیل در انگلستان

مس پیش‌بینی کرد که انگلستان زیر آب غوطه‌ور خواهد شد، اما در نهایت، این سرزمین زیباتر ظاهر خواهد شد، رویدادی که هنوز اتفاق نیفتاده است.

مری بواردی: آخرالزمان

این راهبه فرانسوی جنگ‌ها و آخرالزمان را پیش‌بینی کرد و پیش‌بینی کرد که تنها یک چهارم بشریت پس از ویرانی بزرگ زنده می‌مانند.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-208478

برچسب ها