جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دوئل فرانسه و آرژانتین برای تعیین دومین فینالیست

دوئل فرانسه و آرژانتین برای تعیین دومین فینالیست

تیم های فوتسال فرانسه و آرژانتین در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز پنجشنبه ۱۲ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ تیم های ملی فوتسال فرانسه و آرژانتین رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا چهره دومین فینالیست این مسابقات مشخص شود.

تیم ملی فوتسال فرانسه که در مرحله گروهی با ایران هم گروه بود و با کسب ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت در دور یک هشتم نهایی توانست با نتیجه ۵ بر ۲ از سد تایلند عبور کند. شاگردان «رافائل رینو» سپس در مرحله یک چهارم نهایی ۲ بر یک پاراگوئه را شکست دادند و اکنون در اولین حضور در جام جهانی، فرصت رسیدن به فینال را دارند.

اما تیم ملی آرژانتین که در دوره قبل این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود در دور گروهی با برتری برابر اوکراین، افغانستان و آنگولا صدرنشین شد و در مرحله یک هشتم نهایی از سد کرواسی عبور کرد. آرژانتینی ها در یک چهارم نهایی هم توانستند با برتری ۶ بر یک برابر قزاقستان نتیجه ای درخشان رقم بزنند.

روز گذشته هم تیم های ملی برزیل و اوکراین به مصاف هم رفتند که برزیلی ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسند و جواز حضور در فینال را به دست بیاورند.

منبع: mehrnews-6245384

برچسب ها
نسخه اصل مطلب