جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در مرحله دوم به دانش آموزان کمیته امداد گلستان اهداء شد

همزمان با زنگ عاطفه ها

۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در مرحله دوم به دانش آموزان کمیته امداد گلستان اهداء شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر ویژه د انش آموزان تحت حمایت طی ۲ مرحله خبرداد.

عیسی بابائی مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در آیین زنگ عاطفه ها که درمدرسه خیراندیشان گرگان برگزار می شد، گفت : در راستای پویش مشق همدل ، مرحله دوم توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در قالب ۱۰ هزار بسته و به ارزش ۴ میلیارد تومان ، امروز  ، انجام می شود .

بابائی با اشاره به هم افزایی خیرین و مراکز نیکوکاری در تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت اظهار کرد: مرحله اول توزیع لوازم التحریر در انتهای شهریور ماه وقبل از شروع سال تحصیلی در قالب ۱۰ هزار بسته با حضور مسئولین استان تهیه و توزیع شد و مرحله دوم نیز همزمان با زنگ عاطفه ها به تعداد ۱۰ هزار بسته دیگر بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع می شود.

وی افزود: با توزیع مرحله دوم لوازم التحریر، تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از بسته های اهدایی بهره مند می شوند.

بابائی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم التحریر طی این ۲ مرحله ، افزود: در مجموع ۸ میلیارد تومان ارزش این بسته ها می باشد .

وی ضمن تشکر از همراهی خیرین ونیکوکاران در پویش مشق همدل، ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته و امسال ۱۰۰ درصد دانش آموزان تحت حمایت استان از بسته های لوازم التحریر بهره مند شدند.

وی با اشاره با همکاری و هم افزایی با اداره آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد:  هدایا و وجوهات جمع آوری شده از سطح مدارس استان در بین مدارس مناطق محروم و کم برخوردار توزیع و امیدواریم   هیچ دانش آموز نیازمندی بعلت نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز نماند.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در پایان به روش‌های مشارکت در جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ و کد دستوری #۰۱۷* ۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای تهیه لوازم التحریر و توزیع بین دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب